неділю, 17 травня 2015 р.

Маюся


Шарпають листя вітри:
Мерзне й тріпоче під вітром.
Свічка каштанів горить,
Тільки і їй не зігріти...


Звідки у тебе така
Вдача нелагідна, травню?
Я від вітрів відвикав,
Від холодів – і подавно.

Мушу зізнатися: знов
Пальцем поцілив у небо.
Тільки ж тобі – все одно:
Вдача нелагідна в тебе.

Мов до вподоби екстрим:
Гілку зламав яворини…
Так мені душу ятрить 
Рана від розладу з сином…

Ой, неприкаяний мій:
Маєшся, кажуть, і правда.
Маєш  характер такий:
Синів точнісінько, травню. 

Я сподівався пори
Спокою, порозуміння…
Шарпають душу  вітри:
Маюся – з травнем і сином. 

Тиждень – ні стріч, ні дзвінків.
Як там йому – за негоди?
Що я від нього просив:
Грана тепла лиш. І – годі.

Не випадає... Хоч плач.
Тільки не стану – є сили.
Дай, Боже, травню тепла.
Й не обмини мого сина. 

Все перебути: вітри,
Холод зневаги, негоду.
Щоб укотре повторить:
Грана тепла лиш. І – годі! 


Іван Левченко, першодрук, 17 травня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар