неділю, 10 травня 2015 р.

День матері

В матусин день із неба дощ полив.
Чи, може, то сльозою ви, матусе?
У нас в селі вже вишні відцвіли,
Я щойно, мамо, звідти повернувся.

Наплакався я там між усіма,
Де вас і досі, мамо, пам’ятають.
І тільки хати нашої нема,
Й колодязя з циберкою немає.


Скрізь бур’яни – свиріпа і пирій.
Якби ж там ви, усе б цвіло розкішно.
Як інваліди – зранені й старі –
Мене зустріли здичавілі вишні.

Я мовчки сів біля отих руїн.
І чув як хтось казав з сусідів:
– Це ж Дашки й Василя приїхав син.
Ти ба – Ванько, і ти посивів!..

І думав я, що значить – матері.
Як є вони, усе цвіте на світі.
А як нема, і батьківський поріг
Руйнується. Й сивіють діти.

Не плачте, мамо, в ваших небесах.
Я вас люблю. Що вас нема – журюся.
Це дощ чи я уже заплакав сам?
Матусин день. Я згадую матусю. 

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",

Севастополь, 2012 року; першодру 13 травня 2012 року 

Немає коментарів:

Дописати коментар