пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

Чомусь мають зів'янути квіти...


                         1
Чомусь мають зів’янути квіти,
Від дощів почорніти земля…
У дорослу скорботність летіти
Мусить чисте, святе немовля.
       
                      2
Я прийшла дитиною в цей світ
І душі своєї не згубила.
Крізь безтямну повсякденність літ
Ось нарешті тяма засвітила:
Дивну радість і дитинну душу
Я несла усьому, що тут є…
Чом тепер спокутувати мушу
Без вини провину за своє?
Нащо, люди,  із дітей невинних,
Що ідуть до вас із Таїни,
Робите рабів речей невпинно
І солдат для хижої війни?
Чом збагнуть не можете донині,
Хто до вас приходить звідтіля?
Зазирніть у очі ви дитині,
Запитайте чисте немовля:
Чи ж потрібне ясному маляті
Все безглуздя вашого життя:
Ця мерзота, розбрату прокляття,
Що отруює онуків майбуття…
Припиніть,
          Дорослі хворі люди,
Припиніть
          Калічити дітей!
Мить прийде –
            І діти вас засудять…
       
                         3
Я виклик смерті ще з дитинства чула,
Незрима тінь її за мною йшла.
Лиш за межею відчаю збагнула,
Що смерть моїм спасителем була:
Коли вже жити більше не хотіла
Горіла у сумлінні каяттям,
То смерть моя до мене говорила:
«Умри» - і сил давала для життя.

Алла Степаненко м. Павлоград


Немає коментарів:

Дописати коментар