суботу, 23 червня 2012 р.

ВИБІР


Пам'яті Віри Н., яка пожертвувала
собою заради своїх доньок

Не бійся, Маріє, нічого не бійся, дитино.
Мій вибір болючий: загибель - заради життя.
Пітьми посланець причаївсь біля нашого тину
І кличе в мандрівку, з якої нема вороття.

Як хочеться жити!.. Пекельне стискається коло.
Не зможу одужати, доню, я надто слабка.
Колись я не знала, яке це чудовисько - голод,
А нині він подихом смерті мене обпіка.

Чи ти пам'ятаєш, як часто ми вдвох вечорами
Співали пісні?.. Розливався по жилах вогонь...
А нині мій стогін достукавсь до Вічної Брами
І пращури сиві здригнулись від болю мого.

Змирися Маріє. Сьогодні тебе я покину,
А ти йди між люди. Я знаю - врятуєшся ти!
Довіку в собі ти носитимеш тугу, дитино,
І правду про злочин, якої бояться кати.

У спадок тобі залишаю тумани й зірниці,
Печальну молитву і сміх сонцеликих дітей,
І пісню свою, що в світи полетить, як жар-птиця,
Й червону калину, що з болю мого проросте.

Наталя Федько


Немає коментарів:

Дописати коментар