суботу, 28 липня 2012 р.

Тоді ще світ і я були єдиним цілим...


Тоді ще світ і я були єдиним цілим:
я паростком була і сонцем саду спілим,
я мила ноги верб і відлітала в ірій.
Я вірою була, а не шукала віри.

Тоді був світ, як я, дитинним і відкритим,
відверто світ страждав моїм коліном збитим
і промовляв, як знав, не гірше і не краще …
Як глек, був гарним світ, казав: «Моє – це наше».

І я була, як світ, наповнена по вінця,
я мала двоє крил й не знала слова «бійся».
Я мудрою була, як мудрі всі, хто любить.
А демон… виждав час    у світ мій вдерся грубо,

у сонцеокий світ, в його ясну прозорість,
в усміхнений світ-сон, де пам'ять роду й совість,
Прокинулась – без крил, із зашморгом на шиї.
Народ, що так співав, для смерті одяг шиє…

Як відродити глек? Вже ні вогню, ні глини…
Не молоде вино, а  хміль гіркий провини
стікає, витіка в безпам’ятстві щербатім…
О, не стуляй уста, молитво мами й батька…

            Антоніна Царук

Немає коментарів:

Дописати коментар