суботу, 28 липня 2012 р.

ВІДСТАВКА


Василь Ковтун


Біля Печерської святині,
Куди не має хід бідняк,
Смердючі від тривоги свині
Зібралися на свій сходняк.

Важлива є тому причина,
Щоби вчиняти балаган,
Лякливо кліпнувши очима,
Подав з посади їх кабан.

Це той, що дбає про корито,
Про хлів старенький і харчі,
Що рилом плямкає сердито,
Укравши горщик із печі.

Це той, у кого ломить серце
І за державу щось болить,
Це той, що знає як з відерця
Кому в корито що налить.

Тож не дарма зчинився галас,
Піднявся у подвір’ї віск,
Хатина свинська захиталась,
Вже із підвалів чути тріск.

А все тому що стадо хатнє
Встромило у стілець гвіздок
І муляє те свинство братнє
В свинячих думах про кидок:

Чому наруга наді мною,
За що омана від свиней?
Хіба  з такою я хулою
Повинен вийти із сіней?

Я заслуговую на славу,
Не для розводів кошеня,
Я шахраям найду управу,
Я ж не якесь в хліві щеня.

Із стада, скинувши забрало,
Хтось верещав про теми суть:
Та нас поріжуть всіх на сало,
Та в нас корито заберуть.

Щоб вірно справу уладнати,
Помий хлебнувши про запас,
Заслали вісточку в пенати,
Нехай розсудить свинопас.

Він наймудріший в колі стада,
У нього й слово вожака,
На тім і плямкнула громада,
Лизнувши ще раз з черпака.

А посланці пішли з подвір’я,
Схвативши їжі поміж фраз,
До свинопаса з межигір’я,
Що наповняв свій унітаз.

Той глянув круто із-під лоба,
Не то розбійник не то хан,
Дається у знаки́ хвороба,
Синдром під назвою - пахан.

Свинота зляку помочилась,
А де-хто і наклав в штани,
На тім прелюдія й скінчилась,
Протерли вуха пацани.

Ліниво злізши з унітазу,
Господар світу застогнав,
І видав в нагороду фразу:
Я би такого не прогнав.

Не треба мучити тварину,
Де ми знайдемо ще таку,
Щоб так лизала біля тину
І так трималась на гаку.

А буде далі лізти проти,
То я сплету йому вінець,
Піде на фарш, або на шпроти,
Ну я втомився. Все. Кінець.

Була до діла та порада,
Затих в подвір’ї балаган...
Смердять і нині свині стада,
І їх обісраний кабан.

27.07.2012р.


Немає коментарів:

Дописати коментар