неділю, 8 липня 2012 р.

ОДА ЛОПУХАМ


Малою я втікала в лопухи,
Коли хотілось плакать від образи,
Бо я не знала, що жалі й страхи
Втискать навчусь в різкі, болючі фрази.

Я людям не показувала сліз,
Когось втішала, кидалась у сварку,
А згодом помічала, що проліз
У серце відчай крізь незриму шпарку.

Та мова не про це. Про лопухи.
Ось я лежу в траві, палка, смиренна.
Їжак малий кумедно чхнув: „Апчхи!”
Втекли хмарки з небесної арени.

Велично впало яблуко згори,
А я взяла його в свої долоні,
Мов дар безцінний. Доле, повтори
Дитинства дні, щасливі й безборонні!

Життя – суворий вчитель, та мені
Судилось подолати всі невдачі.
Потрібен птах безхмарній далині,
Ставкові – сом, норі – борсук ледачий.

Природа – не свята і не лиха,
Вона – тривожна, щира аж до зойку.
Чиє дитя принишкло в лопухах
І слуха драматичний лемент сойки?

Можливо, я була не для села.
Можливо, місту воля тільки сниться.
Краса мене від злості вберегла,
Тож я на всі часи її боржниця.

Наталя Федько



Немає коментарів:

Дописати коментар