суботу, 1 вересня 2012 р.

НОВОРІЧНА СПОВІДЬ ПРЕЗИДЕНТА


Я розлюбив вас, любі друзі,
Й на йоту в тім не винен я.
Це ж через вас тепер вовтузять
Моє божественне ім’я!

Я щиро так про чисті руки –
Ні в кого совісті нема:
До влади рвуться, наче круки,
Щоб увірвать жирніший шмат...

Всім не дає «бабло» спочину.
У всьому – сущий «дерибан».
А я ж у тебе, Україно,
Аж страшно мовити, – Гарант!

Мізкую: чим себе увічнить?
Як дать народу благодать?
... Купив листівки новорічні:
Прем’єра треба б привітать.

Не буду ту – на "Ю" –  вітати,
Бо сам на "Ю"... Дай, Боже, сил
Ще привітати кума й брата -
Обидва Петри. І – до бджіл!

Як невблаганно час минає.
Дошкульніш бджіл стає поет,
Коли Історія питає:
"А де ж твій, пасічнику, мед?!"

... Так закортіло мотоцикла:
Всі справи кинув би – й гасав!..
... А коаліція дотисне –
Без прав залишусь. І без справ.

Підкову щастя мав у Долі.
З окличним –  "Так!" Я в тім мастак.
Тепер лиш спогади і бджоли.
Пробач, Народе, що все так!

Іван Левченко, з книги "Все повертається в житті",

Севастополь, 2007 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар