четвер, 27 грудня 2012 р.

Життя людини – ланцюжок дрібниць



Життя людини – ланцюжок дрібниць.
Одна, друга, за ними знов дрібниці                           Буденність справ, буденність рук і лиць,
 І дні летять, немов у вирій птиці,
З якого не буває вороття...
                                                                ( М. Пономаренко)

  До вас там прийшли двоє чоловіків, – сказала мені моя колега по роботі.
На порозі я побачила двоє незнайомців .
  Так ви і є та сама Тетяна Альбертівна?, – звернувся до мене один із них . – Мене звати Микола Федорович. А це – відомий поет, письменник Георгій Люлько.
Так почалось моє знайомство з  Миколою Федоровичем Пономаренком. Потім Микола Федорович розповів, що очолює місцеву організацію «Просвіта».
 Детальніше на LELEKA NEWS

Немає коментарів:

Дописати коментар