суботу, 1 грудня 2012 р.

МРІЯ


Знову хочу повернутися в дитинство,
Пробігти босим зранку по сирій траві,
Мене до себе батьківська хата кличе,
У ній пройшли усі мої найкращі дні.

Знов чую голос я Матусеньки старої:
Куди ж голодним синку знову ти побіг?
Торкаюся долонею малою,
До батькових мяких, красивих, пишних брів.

Біжу до річки, потім зразу в поле,
Аби почути ніжний голос солов'я,
Мене тоді ще не спіткало горе,
Яке я пронесу зсобою все життя.

Знову хочу повернутися в дитинство,
Бо там батьки іще красиві й молоді,
Піти із Татом на нічне мисливство,
Щоб назбирати повні кошики грибів.

Стоїть і досі ще батьківська хата,
Вона нагадує про звичаї старі,
Це пам'ятка навік про мого Тата,
Яку він будував для мене навесні.

P/S Світлій пам'яті мого батька
Манченка Анатолія Миколайовича

18-19.11.12 Ілля Манченко


Немає коментарів:

Дописати коментар