четвер, 24 січня 2013 р.

Зневажена любов


Іван Левченко

Так ніжно співали
В гаю солов’ї.
Такі були трави –
Зелені, шовкові.
І світ ще не бачив
Такої любові.
А ти так, коханий,
Зневажив її.

На сіно висохла вже скошена трава.
Опалим листям шерхотять твої слова.
Моєму серцю додають журби-жалю:
Ти розлюбив мене, а я тебе люблю!

Які ми щасливі
Були й молоді.
І як же тепер мені
Жити без тебе?
Рясними дощами
Печалиться небо.
Кружля жовте листя 
В холодній воді.

На сіно висохла вже скошена трава.
Опалим листям шерхотять твої слова.
Моєму серцю додають журби-жалю:
Ти розлюбив мене, а я тебе люблю!

Повернуться в гай
Навесні солов’ї.
Отам, де отави,
Трава забуяє.
Та я не любові
У тебе прохаю.
Я просто не можу
Забути її.

На сіно висохла вже скошена трава.
Опалим листям шерхотять твої слова.
Моєму серцю додають журби-жалю:
Ти розлюбив мене, а я тебе люблю!

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",
Севастополь, 2012 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар