неділю, 24 лютого 2013 р.

На Хрещатику


Іван Левченко

Сказав снігам довкруж: прощайте!
Аж почорніли від тих слів...
Цвіте прохожими Хрещатик.
А небо – летом голубів.

Куди вони – оті пернаті:
Невже до сонця спромоглись?
Мені б так радісно літати,
Мені б оту безмежну вись!

А навперейми – сонце з висі,
Сліпило очі – хоч замруж.
І я так радісно світився,
А з чого б – сам не доберу.

Чи з того, що на зламі лютий?
Чи що ширяли голуби?
А по Хрещатику йшли люди.
І цвів Хрещатик від ходьби.

Мов ожили всі після сплячки –
Такий веселий гомін скрізь.
Ой-ой: бурульки слізно плачуть,
Й не сумно зовсім від тих сліз.

Сніги чорніють. Час прощатись.
Я вірю сонцю й голубам.
Цвіте розбуджений Хрещатик,
Як усміх щастя на губах.

Я вже зими й снігів не хочу.
Сповна я лютим відіснив.
Іду й від сонця мружу очі,
Провісник ранньої весни.

У серця є свої приміти,
Я довіряю їм сповна:
Якщо в сніги Хрещатик квітне,
То – на всі сто – до нас весна!

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",
Севастополь, 2012 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар