четвер, 4 квітня 2013 р.

Я УКРАЇНКА! Пишаюся тим і радію!


Алла Баранкевич

Я українка! Пишаюся тим і радію,
Що рідною мовою пишу і володію!
Живу у найкращій з усіх я країні,
Незалежній і рідній своїй Україні!

Я люблю ці озера, долини, річкИ,
Та лани всі квітучі, ліси і ставки,
Теж гори Карпати свої найрідніші,
Будуть для мене вони наймиліші.

Бойківський край не забуду ніколи,
Де було дитинство, випуск зі школи.
Теж радію, що вмію я вірші писати,
Твори Ліни Костенко вільно читати.

В душі моїй грає так дзвінко сопілка,
Що батьки українці! Я теж УКРАЇНКА!
Чоловік українець! Діти мої українці!
Слава українцям, українській жінці!


Мамине слово з молоком передалось,
Було українським, таким залишилось.
Нехай грає флейта, трембіта, сопілка,
Завжди гордо кажу: " Я УКРАЇНКА!!! "

Немає коментарів:

Дописати коментар