суботу, 15 червня 2013 р.

ПІСНЯ ПРО УКРАЇНУ (Вірші про Україну)


Я йшов лугами навпростець, 
Де трави у коліно, 
Знайому пісню вітерець 
Співав про Україну.

Шуміли в ній бори, ліси 
І грали десь цимбали, 
Козацькі давні голоси, 
Мов з-під землі, лунали.

І моря чорного прибій 
В кайданнім передзвоні 
Я чув у пісні вітровій 
У себе біля скроні.

Ловив я звуки на льоту 
В повітрі голубому 
І вивчив пісеньку оту 
Дорогою додому.

І поки йшов я поміж трав 
По молодому листу,
З верби сопілку змайстрував 
Зелену, голосисту.

Тоді вдихнув пісенний звук 
У дудочку вербову, 
Озвався гай, озвався луг 
На ту правдиву мову.

Шуміли в ній бори, ліси 
І грали десь цимбали... 
Уже й пташині голоси 
Ту пісню підіймали.

Затихнув я, бо йшов здаля. 
Дай, думаю, спочину... 
Аж чую - вся моя земля 
Співа про Україну.
П. Засенко




Немає коментарів:

Дописати коментар