суботу, 27 квітня 2013 р.

Я помилився , я ослаб


Дмитро Борзаниця

Я помилився , я ослаб.
Я розгубився і злякався.
Я зрозумів; історія могла б
Змінитись. Якби ж то не боявся .

Ми боїмось себе, душі своєї,
Шукаєм оправдань собі завжди.
І дійсність нам страшна, ховаємось від неї
Й життя проходить не поймеш куди.
Воно тіка від нас стрімким потоком,
А ми не можемо покластися на себе.
Підказок все ждемо, на них усі надії.
Подумай, чи в них є тобі потреба?
Ну що, скажіть, нам дасть життя ідея,
Вона нас зрадить, бо її нема.
Це наша видумка, омана, панацея.
Се все лишень густючая імла.
Знайти себе ми маємо по-перше.
Та се ж так важко - про усе забути.
Забути про мету, про біль, про радість,
І головну життєву суть збагнути.

Навіщо ми питаємо. Заради чого
Народжуємося в таких стражданнях?
Що маємо зробити і для чого?
Чиї в житті втілити сподівання?
А чи життя не є вже самоціллю?
Говоримо: для того все, щоб жити.
Тож чи не маєм бути ми всі вільні?
Чи нам не треба кожну мить ловити?
Не будь ти просто глядачем стороннім
В красі життя, у смутку розчинись.
Ти є життя! Ти є його метою!
Відкрий себе, для себе обновись!
Ти є і був, себе уже не зміниш.
Навіщо ж ці страждання – це пусте.
Ти є в цю мить, і це найголовніше.
Змагатись вистачить, бо ж так й життя мине!
 1 лист. 2003 http://www.borzoj.org.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар