вівторок, 5 травня 2015 р.

Та, що впала в нiч

 Марii С. – жаданiй жiнцi,
 яку зрадила доля

 Життя нас вчить коханим довiряти,
 А вiрнiсть вчить ховатись вiд спокус…
 Розкiшна жiнка з поглядом звiряти
 Звабливий усмiх клеїла до вуст.


 Вона чекала нiжностi п’янкої,
 А вiн – поет – хотiв її тепла.
 Я їй кричу: «Отямся! Що ти коїш?
 Ти iншому на вiрнiсть присяглась!

 Не плач, це я – твоя забута зiрка!
 Не йди за ним! Скидай полуду з вiч!
 Ця дивна зустрiч – просто перевiрка».
 А ти не чуєш. Ти вже впала в нiч.

 Сьогоднi вiн – рiшучий, як нiколи.
 Ти з ним позбутись хочеш всiх табу.
 А завтра ти йому всмiхнешся кволо
 I прошепочеш: «Вибач. I забудь».

 Ти не блудниця. Ти – завжди самотня,
 «Законний» твiй давно чужинцем став.
 Та рiч не в тiм. Попереду – безодня.
 Про це поет не скаже у листах.

 I доля не порадиться зi мною,
 Вона тебе вiддасть сумнiй iмлi.
 Байдужi люди йтимуть за труною,
 А я навчу лiтати журавлiв.

 Твоєї долi книгу погортаю,
 Навчу тебе читати неба сни.
 Я не судя тобi, та я спитаю:
 «Якщо ти знов самотня, де ж вони?»

 Де тi, хто мрiяв звабить, пiдкорити?
 Де вiрнiсть їхня, смутку ручаї?
 Вони згорiли, як метеорити.
 Прощу тобi, та не пробачу їм.


 07.08.2010 Наталя Федько

Немає коментарів:

Дописати коментар