суботу, 17 грудня 2011 р.

З ВОГНИКУ НАДІЇ СЯЄ ЧИСТЕ СВІТЛО...


        1
Маківки в тумані і хрестів не видно,
Тільки серцем знаю, що вони там є.
З вогнику надії сяє чисте світло, -
Ось в такому сяйві все життя моє.

Тільки б дочекатись, відвернути відчай,
Не зійти зі стежки, знов не впасти в сон…
Я молюся в серце, я молюся в вічність,
Тільки б подолати цей страшний полон.
        2
Не прийму я нікчемних законів,
Які душу тримають в полоні.
І не буду служити потребам,
Що приковують погляд до себе.
Віднайду в собі силу й полину,
(Хай вагання у полум’ї згине)
Підіймусь у надхмарнії далі
Від химерного світу подалі.
        3
Не дай мені, Матінко, звикнуть
До світу жалю і печалі,
Не дай мені, Матінко, зникнуть
В безтямності соннім проваллі.
        4
О, як я прагну зливи сліз -
Рясних, гарячих, щирих!
Ясних краплиночок беріз,
Що збудять в мені сили;
Перлин небесної роси,
Що кригу серця зрушать –
І пісня дивної краси
Цей мертвий світ зворушить…
О, друже! Певно скажеш ти, -
Смішне її бажання!
(Бо ще не звідав марноти
І відчаю шукання).

АЛЛА СТЕПАНЕНКО м. ПАВЛОГРАД



Немає коментарів:

Дописати коментар