суботу, 29 грудня 2012 р.

Натхнення


Пишу я вірші вже давно,
    Саджусь писать, а де воно?
  Посиджу трохи, походжу,
                                 Беру перо, а де воно?

У голові всіляка маячня,
   І величезна купа є думок.
  До написання лише крок,
                                 Сідаю і нема думок.

                                 Зібравши сили я беру,
                                 Римую і як напишу!
  Дивую світ, дивуюсь сам,
        Натхнення сховане десь там.

     Скінчив я вірша написання,
  Скінчились всі мої думки
 Але, залишилось останнє,
     В моїй душі моє кохання...

                                 Любов до милої країни,
                                 Любов до рідної землі.
                                 Любов до матері і тата,
                                 Любов до друзів та рідні.

            Приходь до мене ти натхнення,
   Приходь у день або вночі.
          Приходь до мене, як кохання,
 Ми ще напишемо вірші.

Олег Каракаш

Немає коментарів:

Дописати коментар