неділю, 24 березня 2013 р.

МОЛОДИЙ СЛУГА


(Поховання, пальці правиці якого вп’ялися в долівку могили)

Борис Мозолевський

Не у шалі атак -
 Кинутий на глину,
 Ні за мідний п’ятак
 Під землею гину…

Красно вдячний за честь! -
 Он чим окошилось…
 Що було і що єсть -
 На землі лишилось.

Не іти вже на рать,
 Веснами не снити.
 Щоб вам так царювать,
 Як мені тут гнити!

МЛИН
(Ліричний відступ на Хоминій Могилі)

Жив та був скіф Хома,
 До звитяг неситий.
 Як насіла чума,
 Та й пішла косити.
 А дівчина Хомина
 Поїхала до млина.
 Вертається із млина,
 А Хоми уже й нема…
 Й треба ж статись тому:
 Від чуми не згинув -
 Стріли турки Хому,
 Козака з Чигрина.
 А дівчина Хомина
 Поїхала до млина.
 Вертається із млина,
 А Хоми уже й нема…
 Землю дід мій любив,
 Мав комори повні.
 Але й він заробив,
 Як Хома на вовні.
 А дівчина Хомина
 Поїхала до млина.
 Вертається із млина -
 Мого діда вже й нема…
 Я іще на коні,
 В світ лечу великий.
 Ще не скоро мені
 Гратимуть музики!
 А дівчина Хомина
 Поїхала до млина…

Немає коментарів:

Дописати коментар