суботу, 23 березня 2013 р.

ПЕРЕГОВОРИ ПАЛА І НАПА



(Зображення на чаші із Гайманової Могили)

Борис Мозолевський

Пал:
 І ти цар – і я цар,
 Через те і шана.
 Злотом шитий брацар,
 Кунтуші в басанах.

І ти муж – і я муж,
 Лицарі, не парії.
 І ти дуж – і я дуж,
 Мало чи не Дарії.

І ти скіф – і я скіф,
 Світ наш посполитий.
 Тож бере мене сміх -
 Що нам ще ділити?

Вип’єм краще вина
 За своє лицарство!
 Наша віра одна,
 Тож одне і царство!

Нап:
 І ти цар – і я цар,
 Тож устигнем випити.
 В міднім сяйві брейцар
 Не гирлиги – скіпетри…

І ти муж – і я муж,
 Виняньчені січами.
 І ти дуж – і я дуж
 Батьківськими звичаями.

І ти скіф – і я скіф,
 Від Папая іже.
 Та твоя земля до сих,
 А від сих-о – ні вже!

Буде бій – нарівні
 Станемо до бою.
 Та не світить мені
 Бути під тобою!

Хитрування ж тут преч,
 Царю, не годиться!
 Щось при цьому по меч
 Тягнеться правиця.

ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП
ПЕРЕД СВІТАНКОМ

Світає, і небо поволі згаса.
 Круг місяця тоншає срібний серпанок.
 Не знаю, в степу спалахнула роса
 Чи синьо засяяли очі скіф’янок.
 Ще мак над могилою криком горів,
 І слався туман, ніби саван печальний.
 Мов білі черниці, при світлі зорі
 Хилились в молитві мальовані мальви.
 Що ти для мене готуєш, мій дню?
 Чим розплачуся за зустріч з тобою?
 Золотом скіфським? Двигтінням вогню?
 Чи долею, може? Чи, може, – собою?

Немає коментарів:

Дописати коментар