середу, 24 квітня 2013 р.

СВІТИТИСЯ ХОЧУ!



Самотня стою під зажуреним небом,
 Розхристані думи рояться в мені.
 Іду по дорогах, де світле з ганебним
 Сплітаються міцно в клубок веремій.

 Вдивляюся в лиця, читаю їх душі
 По світлі, яке випромінює з них.
 Я там відшуковую те невмируще,
 Яке залишає у вічності штрих.

 А я – що залишу? Яке моє світло?
 Кому воно зможе осяяти шлях?
 Я ж навіть не знаю, чи мої молитви
 Захоче почути Господь в небесах.

 Душа, у тілесні лещата закута,
 Самотньо блукає по грішній землі.
 І навіть в шуканнях одвічної суті
 Так легко згубитися може в імлі.

 Буває, нестерпно важким є на плечах
 Той хрест, що собі я обрала сама.
 Життя моє часто нагадує втечу
 Від власно придуманих ролей-оман.

 Світитися хочу! Хоч світла бракує
 У світі людському, по вінця облуд.
 Я всі свої рани любов’ю лікую,
 Душі не дозволю впокоритись злу!

 Розхристані думи, поснулі бажання
 Зберу у кулак і гайну в далечінь,
 Де в променях сонця, колись на світанні
 Позбудусь навіки усіх потрясінь...
 06.06.2011р.


Немає коментарів:

Дописати коментар