пʼятниця, 3 квітня 2015 р.

Іще...


Холодний сніг поверх трави…                         
Це – ми опівночі з тобою.
Притиснусь, прагнучи любові,
Й почую: "Викинь з голови!.."



А я не викину, хоч ріж…
Твоє я пеститиму тіло,
Щоб ти відчула, як ти мила,
Хай і вдаватимеш, що спиш…

Рука блукатиме моя:
Грудей торкнувши, дійде лона…
Так-так, я знаю: безсоромник!
І – сексуальний маніяк!..

Іще хоч тричі повтори.
І я погоджуся з тобою.
Притиснусь, прагнучи любові
Такої пізньої пори:

Не дотягнув до вихідних!..
Ще бозна-де ота неділя!..
Так сталось: що ж тепер удієш,
Коли бажання не спинить?!

Всі дні я сам – хоч вовком вий!
А ти з роботи й на роботу.
А за вікно погляну – що там:
Холодний сніг поверх трави.

Невже і справді це про нас?
Та не повірю я ніколи!
"Іди – до мене!" Чий це голос?
Ти – просто диво! Я це знав!

Отак іще... та ще озвись,
Щоб і весна тебе почула.
І щоб розтав, коли проснулись,
Холодний сніг поверх трави. 


Іван Левченко, першодрук, 3 квітня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар