четвер, 21 травня 2015 р.

9 травня


Діду мій, діду! Немає в них Бога!
Зрадили нелюди совість і хрест,
Вкрали твою Перемогу,
Вкрали твій Харків, Варшаву та Брест!

Вкрали твій біль, похоронку, Рейхстаг!
Скроню пробиту, молитву та свічку!
Кожен убивця й грабіжник натяг
На лікоть пропутінську стрічку.
Я з жахом дивлюсь на п'яницю-сусіда -
«Дед воевал», - написав на спині…
Ти бачив в раю його діда?
Хтось бачив його на війні?
В кожному селищі, в кожному місті
Можна побачити слуг сатани.
Себе називають «антифашисти»
Й штовхають країну у пекло війни.
Діду мій, діду… ми маємо порох,
Не зрадимо пам’ять тієї війни -
Хай начувається ворог –
Ми не зганьбимо твої ордени!
Діду мій, діду, тобі двадцять п’ять…
Сини мої старші за тебе.
Ми не здамося, ми будем стоять,
Але не зрадимо землю і небо…

Немає коментарів:

Дописати коментар