середу, 29 липня 2015 р.

Поете! Напиши мені про любов…

Поете! Напиши мені про любов,
Ти про неї розкажеш краще,
Я ж, коли проливається кров,
До письменництва непутящий.


Хай маестро підхопить той твір,
Свіжі рими пробудить від цноти,
Щоб заграв, як на сонці сапфір,
Вірш шліфований гранями ноти.
Хай прославить у пісні артист,
Невгамовне бажання любові,
Щоб у жили нагнав його хист
Неосяжну жагу́ замість кро́ві.
Напиши мені про любов,
Щоби з пристрастю й без зупину,
Щоб хотілося знову і знов,
Як востаннє, любити до згину.
Щоб лунали найкращі слова,
Щоб від них розпирало груди,
Щоб п’яніла від муз голова,
Щоб тремтіли покусані губи.
Щоб мороз пробирав до кісток,
Щоби плавили вогнища терцій,
Щоб як в спеку - останній ковток,
 
Щоб як пострілом - прямо у серце!
Поете! Напиши мені про любов!
Стань у справі святій повитухою…
………………………………………
Вже стріляють…
 
Пробач…
 
Я пішов…
Повернусь - неодмінно послухаю.

21.07.2014р.  Василь Ковтун

Немає коментарів:

Дописати коментар