суботу, 18 серпня 2012 р.

ДЕ ТИ, МОЯ СТЕЖИНО?


1
Де ти, моя стежино?
Марю тобою вві сні.
Маски облич, чужа одежина
Понад терпіння мені.
Маю пізнати хто я і де я
В просторі Часу і Неба,
Дай мені, Боже, не тільки ідею,
Дай мені дії потребу.
2
Одна однісінька – під небом на землі;
Одна однісінька – курличуть журавлі;
Одна однісінька – в тумані під дощем;
Одна однісінька – журба з очей тече…
Одна однісінька?
Ні! – крізь журбу зорить,
Бо десь ще є Душа, якій це теж болить.
3
Мій корабель. Опущені вітрила.
О Вітре, дай вітрилам силу!
Я попливу в краї незнані
Туди, де жде мене кохання.
Через моря, крізь темінь ночі
До мене сяють рідні очі,
Крізь простір кличуть.
І без слова
Я чую їх закличну мову.
4
В зоряній криниці
Я нап’юсь водиці,
Зачерпну в долоні
Сяйво золоте.
І зроблюсь щаслива,
Радісна, вродлива,
І кохання стріну
Чистеє, святе.
Я тебе зустріну,
Рідний мій, єдиний,
Усміхнусь крізь сльози,
Доторкнусь чола.
Розкажу тобі я,
Як моя надія
Через всю розлуку
Лиш до тебе йшла.
5
Наснився дивний світ мені:
Там розгорнувся в глибині
Вишневий сад, трава зелена,
Дівчина по стежині йде,
За садом - легінь біля клена
Всім серцем ту дівчину жде…
Над ними небо - зорі, зорі…
І далечінь така ясна,
І ранки чисті і прозорі
І рута-м’ята запашна
Вливається у вольні груди…
Щасливий світ, щасливі люди!
Та пробудившись, я збагнула:
Не там, а тута сон марудний,
Безтяма душу сповива,
Зате напучують нас всюди
Безглузді гасла і слова,
Що головне - це бізнес, сцена,
Посада й слави пишний цвіт…
ЖИТТЯ ЛИШ ТАМ, ДЕ САД ЗЕЛЕНИЙ,
ЖИВИЙ (НЕ СПЛЯЧИЙ) ДИВОСВІТ!
******************************
Позаду - сцена. Масок хороводи.
Розгул емоцій. Людська марнота.
Я - серед тих, хто попри всі незгоди
Іде у День, де в тайні розквіта
Світ-сад Життя, Любові і Свободи!

Володимир  Степаненко
(Вірші - Алла Степаненко)
м. Павлоград


Немає коментарів:

Дописати коментар