суботу, 18 серпня 2012 р.

МИ ІНШІ


І навіть інші, ніж ми теперішні.

*****

Що побажаю я собі на свято:
Стелити стежку згоди між людьми,
Шукати те, чим гордимося ми
І відкидати те, що тліну варте.
Але найбільше хочу я, повірте,
Це поклик роду мого дорогий, –
Щоби тебе, мій український світе,
Не нищили ніколи вороги.

*****

Як люблю тебе я, Рідна мово,
За твою пісенність, щирість і красу!
І твоє глибоке, чисте Слово
Незасміченим крізь роки пронесу
Лиш в тобі я душу заспокою,
Коли тяжко втомлюся життям,
Рани серця ніжністю загоїш
І даси високе напуття.
Будь же нам Зорею, Рідна Мово,
Джерелом любові і краси.
Променися вічно мудрим Словом,
Людськість в наших душах воскреси!

                        
                         Вірші  волинського автора  П.Маха
                          та  Алли Степаненко  (м.Павлоград).

Немає коментарів:

Дописати коментар