четвер, 10 січня 2013 р.

Загадав


Чарівній Аллі Кравцовій

 Загадаю собі на бігу,
 Що всміхнуться ті очі мені…
 Розжену, наче хмари, нудьгу
 І губами ловитиму сніг.

 А довкола серйозні усі:
 Чаклування не діє моє…
 Я кружляю у сніжній красі.
 Люд зустрічний понуро снує.

 Ну, хіба що ще диктор сяк-так
 Бадьориться на плівці в метро…
 Погляд дівчина свій одверта.
 І байдужо дрімає народ.

 Та ну звідки обличчя пісні,
 Як вродився для радості день?
 Я кружляю, вдихаючи сніг,
 На очах остовпілих людей.

 Той стинає плечами і та,
 Наче розуму я не сповна…
 А нехай, коли хочете так,
 Лиш мені б посміхнулась вона.

 Ну, принаймні, відчула цей сніг,
 Що кружляє й на вії усівсь.
 Як же радісно зранку мені
 Потопати у сніжній красі.

 І, здається ж, не зле загадав:
 Що б ото посміхнутися їй.
 Ач, не стерпіла: сніг опада
 На долоні красуні моїй.

 І вона, як дзвіночок, зайшлась:
 І на щічках палає вогонь.
 Сніг холодний, а скільки тепла
 І з очей, і з відкритих долонь.

 Іван Левченко, першодрук, 10 січня 2013 року

Немає коментарів:

Дописати коментар