вівторок, 5 березня 2013 р.

МОЛОДА РАБИНЯ (Знак сонця у вигляді п’яти з’єднаних кілець)

Борис Мозолевський

Співучий глек блаватної води
 Несу вузькою стежкою з долини.
 Від китиць золотої лободи
 Мої вже литки стали золотими.

Небавом сонце випурхне руде,
 І плавні спалахнуть тієї миті.
 П’ять жовтих кіл на плесо упаде,
 Немов п’ять доль зійде на оксамиті.

Оце так хоч і з дому не виходь,
 Нема коли і сонцю помолиться.
 Чотири доньки пану дав Господь,
 А я одна їм нянька і служниця.

У панночок – сережки золоті,
 По гривеньці у кожної на шиї.
 Ще й пан велів – сьогодні знаки ті,
 П’ять кіл, п’ять сонць,
 на сукні їм нашию.

Хай трохи побурчить спросоння пан,
 Скажу: не згорите – не зайнялося.
 Піду у степ, знайду в траві тюльпан
 Й усім на зло прикрашу ним волосся.

Ще й так кажу, коли сварлива пані
 Мене про знак той сонячний спита:
 Чотири кола – панночки погані,
 А п’яте – їхня нянька золота.

ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП ІЗ ЗОЛОТОЮ ГРИВНОЮ

Вечірній пруг – як скіфська гривна шийна
 Із оленем на золотім пруту.
 Озвись мені, як зацвіте шипшина, -
 Я сам в тобі тим цвітом зацвіту.

Віки зітхають із могильних штолень.
 Віки мені гукають: «О-го-го-о-о!»
 А я і сам стою, як скіфський олень,
 І все чекаю голосу твого.

Озвись мені! У тузі терпнуть руки,
 І сизий дим встає із ковили.
 І в мене вже націлені всі луки
 Всіх поколінь, що степом протекли.

Конає обрій. Ніч запорошила
 Гірку сльозу мені в моїм очу.
 Озвись мені, як зацвіте шипшина, -
 Я три життя за згук той заплачу.

Немає коментарів:

Дописати коментар