понеділок, 19 січня 2015 р.

Я - Волноваха!

 В ураженому "Градом" бойовиків автобусі у Волновасі під Старий Новий рік 13 січня 2015 року загинуло 12 мирних людей, зокрема 14-річна дівчинка; поранено 18 пасажирів.
         18 січня в Києві пройшов марш пам’яті "Я – Волноваха"   
             З повідомлень засобів масової інформації


Ізнов адреси болю й жаху,
І знову мирні люди гинуть.
Пароль біди: "Я – Волноваха".
І відповідь: "Я – Україна!"

Лютує "Град"... І гроб – за гробом:
В святки хоронимо убитих.
Стоїть розтрощений автобус.
Я – Волноваха! Чуєш, світе!

І мов луною: "Чую, чую…"
Свічки запалені. І – стяг наш.
Несамовитий "Град" лютує:
Нас залякати ворог прагне.

Але у нас немає страху:
"Смерть – ворогам!" – і  тільки – лине.
Пароль біди: "Я – Волноваха".
І відповідь: "Я – Україна!"

Жовтоблакитний стяг наш гордо
Ще здійметься над всім Донбасом,
Як висне над аеропортом
У "кіборгів" до цього часу.

Я – Волноваха! Чуєш, світе!
Я – не Росія! Україна!
Лютує "Град" несамовитий.
І хто наступний, як не спинем?!

У Двадцять першому сторіччі
Із "Градів" б’ють по мирних людях!
Я – Волноваха! Світе, свідчу.
Не збайдужій – наступним будеш! 


Іван Левченко, першодрук, 19 січня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар