пʼятницю, 8 травня 2015 р.

Восьме диво

Тільки ранок пробився в світи,
А тривогою серце сповите:
Що там діється в нас і у світі?
І якою прокинулась ти?


А ти знаєш, нахмарилось так,
Що дощем все закінчиться з часом.
Вибач: море нехай іншим разом.
Нору Робертс1/ свою дочитай.

В мене вже не такий зубний біль:
Ну принаймні щось можу писати.
Ще між люди не вийдеш із хати,
Бо щока, мов ужалив був джміль…

Перемкну я на інше думки – 
Розтривожусь ще більш Інтернетом:
Знову судять бандити поетів,
Бо дошкульні ті пишуть рядки.

Ти диви – вже читають чи як?
Ні, нашіптують вірні сексоти.
А вже далі усе, як по нотах:
Владні пси над душею стоять.

Наче круки, кружляють менти.
І  рядочки кружляють по світу.
Їх ніяким судом не спинити.
І в ніяку тюрму не впекти.

Не накинеш аркан на слова,
Як вони, наче жало й правдиві. 
Є сім див. Інтернет – восьме диво:
Суд землян. І це знає братва.

Вирок той – без касацій. Навік.
Хай коли, але правда  проб’ється.
Можна влучить поетові в серце,
А рядки незнищенні – живі. 

Пробивайся, мій ранку, в світи
І тривож мене, слово зусюди.
Я своє випускаю між люди,
Бо я теж із незгодних отих. 
  ________________________________
1/  Сучасна американська письменниця, авторка роману "Правдива брехня". 
Москва, 2012 року – примітка автора.

Іван Левченко, з книги "Заберу тебе в сон",

Севастополь, 2012 року; першодрук 6 травня 2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар