суботу, 3 грудня 2011 р.

ЖИТТЯ ПРОЖИТЬ...


Життя прожить – не поле перейти –
(Так давня мудрість говорила).
Тоді де шлях мій до мети?
Бо я не хочу просто йти,
Я хочу жить, любить, могти –
Питала я, молила.
Мовчала Тиша, я мовчала.
І час секундами стікав туди,
Звідкіль не повертався;
Й безмірна Вічність зазирала
Глибоко в серце;
І простір вібрував, хитався;
В незримості спалахували зорі,
Мов квіти вогняні, -
І видилось мені,
Що на порозі я стою
Нового Світу,
І що нема шляху назад,
А лиш туди, туди мій шлях!
Бо там моя Зоря
Для мене світить…
Вселенська Мамо!
Тільки Ти
Спроможешся допомогти
В світ Правди й Радості ввійти
Своїй просвітленій Дитині!
Молитвою Пророка нині
До тебе серцем я звертаюсь:
«Все упованіє моє
На Тебе, Мати, возлагаю,
Святая Сило всіх святих
Пренепорочная, Благая».

Алла  Степаненко

Немає коментарів:

Дописати коментар