понеділок, 12 грудня 2011 р.

ДЕ ТИ, МОЯ СТЕЖИНО?


        1
Сполохана тиша. Розбурхане море.
Порушений спокій душі.
Із стогоном хвиля підноситься вгору
І з ревом донизу спішить…
І я в тому морі. То зліт, то падіння,
І знову падіння і зліт.
Над мною – величного неба склепіння
І зірки вогнистої слід…
Ви свідки безтямності меї, о зорі,
Навіщо такеє життя,
Щоб хвилі носили, як човника в морі
Без смислу, без напрямку і без пуття.
Не хочу життя я такого, не хочу.
Ви чуєте, зорі ясні?
О Зоре моя, серед темної ночі
Сяйни і дай напрям мені!
        2
Де ти, моя стежино? -
Марю тобою вві сні.
Маски облич, чужа одежина -
Понад терпіння мені.
Маю пізнати хто я і де я
В просторі Часу і Неба,
Дай мені, Боже, не тільки ідею,
Дай мені дії потребу.
        3
Келих життєвий…Гіркий твій напій
Весь я спила без остану.
Порожньо. Вільно. Ні мрій, ні надій!
Спала завіса туману.
І відкрилися обрії нові,
І прийшло розуміння без слів:
Що не хочу напів-любові,
І не хочу життя-напів!

Алла Степаненко м. Павлоград


Немає коментарів:

Дописати коментар