понеділок, 30 січня 2012 р.

ТОНКИМ АРОМАТОМ ГВОЗДИКИ...


 * * *
 Тонким ароматом гвоздики
 Пробуджена пам’ять до ранку.
 Де юність моя білолика?
 Де мідноволоса веснянка?
 Летюча хода легконога.
 Поривчасті рухи, тремтливі…
 Такі неприступні пороги.
 Така недосяжна вершина.
 Іде в кам’янім лабіринті,
 Біжить по нерівній дорозі
 В такій безнадійній гонитві,
 В такій безкінечній тривозі.
 * * *
 Мій синьоокий світ, задумливий мій вечір.
 Світанок. Чи він був? Чи в темряві зотлів?
 Чи сон денний забрав поеми і сонети?
 Чи вітер відшумів у кронах яворів?
 О швидкоплинний день! Осяйні горизонти!..
 На плечах темна шаль. Тумани і дими…
 Крізь марево років спрямує промінь Сонце
 На мій самотній шлях, на втомлені сліди.
 * * *
 Мій сизокрилий птах. Мій ясноокий витязь.
 Не сонце в небесах – то очі твої світять.
 Крізь марево часів, миттєвостей і років
 Не вітер зашумів, а долетів неспокій.
 У просторі без меж самотні половинки
 Розшукують ціле, лаштуючи відтінки.
 Гармонію свою шукають серед звуків.
 Та Провідну Зорю не всім дано збагнути.

ТЕТЯНА ТИЩЕНКО



Немає коментарів:

Дописати коментар