вівторок, 5 травня 2015 р.

Чи зможу я Тебе зі світом помирити?


  Тобі присвячую

 Я тисячу зірок присвячую Тобі,
 А Той, хто їх створив, любов мою примножить.
 Стооку самоту світ викликав на біс.
 Ревуть всю ніч вітри. Вони – її сторожа.


 Не хочу забувать, не смію пояснить,
 Чому душа моя сто років снігом вкрита.
 А Ти приходиш так, як пісня з давнини –
 Омудрено-сумна, із посмішкою літа.

 І Ти говориш знов, що зцілиться Земля,
 Відчує скоро світ олюднення прикмети.
 Покинутих уже не буде немовлят,
 А сиві дідусі писатимуть сонети.

 Як хочеться мені добігти, доплисти
 До змін тих чарівних! Чому душа в тривозі?
 Красуня з немовлям… Але НЕ ТИ… НЕ ТИ –
 Всміхається вікам. А я – стрічаю осінь.

 Любов – це мій причал. Обпалена душа
 Крізь тижні та роки летить метеоритом.
 Цей грішний світ мені зарано полишать,
 Бо мушу я Тебе зі світом помирити.


 09.06.2014 Наталя Федько

Немає коментарів:

Дописати коментар