вівторок, 11 серпня 2015 р.

ЩОБ ТАТКИ БУЛИ У ВСІХ ДІТОК!!!

Ну з ким я купатимусь в річці,
Збиратиму в лісі грибочки,
До кого тулитимусь в нічку,
Кому зазиратиму в очка?
Ну хто осідла вороного,
Щоби понад полем летіти,
Чому в мене тільки одного
Нема татуся серед діток?


Чом мамця моя косить трави
І слізками трави ті кропить?...
Пішов мій татусь - не для слави,
Він там, де воюють "укропи"!
Так сумно мені й одиноко,
Вдивляюсь у вікна щоранку,
Купив мені дідо бінокля,
Сказав, скоро купить ще й танка.
Бабуся пошила сорочку,
На серденьку вишила тризуб,
Мабуть, не піду до садочка -
Свій дух загартую в залізний,
Сорочку вдягну жовто-синю,
З біноклем сидітиму в танку,
Помножу я таткові сили,
Щоб всіх ворогів до останку
Прогнати із рідної хати,
Де міни - засіяти жито,
Щоб в нас не могли вже стріляти,
Щоб татки були у всіх діток!!!
...Проснувся сьогодні я рано,
Нема ще з війни мого татка,
Дивлюсь телевізор - з екрана
Націлилась в мене гармата....


(Роман Лесюк, Івано-Франківськ, пішов добровольцем на війну, за нас...)

Немає коментарів:

Дописати коментар