вівторок, 21 лютого 2017 р.

Василь Ковтун: Я прилечу коли розтане сніг…

Я прилечу коли розтане сніг,
Коли прокинуться у лузі верболози,
Коли веселка сяде на поріг,
А промінь сонця твої витре сльози.

Коли струмочком загуде весна,
А у садочку сяде хрущ на грушу,
Коли пташина пісня голосна
Твою холодну обігріє душу.
Коли наморене твоє серцебиття
Засне в молитві, як пташа́ в кубельці,
Коли розбудить тихий сон дитя,
Рубці журби загладивши на серці.
Я прилечу, лиш зацвіте каштан,
Лиш вільний вітер загуляє в полі,
Лишень зберуться друзі на Майдан,
Лиш запалають смолоскипи волі.
Я прилечу, і обійму весь світ,
І землю застелю пташиним пухом,
І пригорну тебе, і дам тобі одвіт
Чому ж я відлетів небесним духом.
Ти не дивуйся - буде саме так!
Все так і станеться - я добре Бога знаю,
Бо йде весна, а то - про мене знак,
Ти лиш впізнай мене. А я тебе впізнаю!

Василь Ковтун. 20.02.2016р.

1 коментар:

  1. Читаю, плачу ,а серденько кричить--неймовірно геніально. Велике дякую поету.

    ВідповістиВидалити