вівторок, 27 грудня 2011 р.

ЯК ЛЮБЛЮ ТЕБЕ Я, РІДНА МОВО


       1
Спомин сяйнув, ніби промінь,
Пам’ять забута воскресла.
В душу нахлинула повінь
Й бажане щастя принесла.

Верба до річеньки гнулась,
В небі летіли лелеки,
Щось у душі сколихнулось
Рідне й далеке –далеке.
2
Мова полум’я. Мова світання.
Мова подиху і розквітання.
Мова грому і блискавки мова –
Це народження Сущого Слова.
Мова погляду. Мова мовчання.
Мова доторку. Мова кохання.
Мова серця і радості мова –
Є джерелами Слова Живого.
Від початків Буття – Слово Бога,
Слово Велеса, Слово Сварога.
Мова Лесі, Шевченка, Франкова –
Це безсмертя Народного Слова.
3
Як люблю тебе я, Рідна мово,
За твою пісенність, щирість і красу!
І твоє глибоке, чисте Слово
Незасміченим крізь роки пронесу
Лиш в тобі я душу заспокою,
Коли тяжко втомлюся життям,
Рани серця ніжністю загоїш
І даси високе напуття.
Будь же нам Зорею, Рідна Мово,
Джерелом любові і краси.
Променися вічно мудрим Словом,
Людськість в наших душах воскреси!
        4
Аркушам паперу радість подарую,    
Виллється у слові чарівний напій,
Бо кому віддати силу ту святую,
Хто прийняти схоче скарб мій неземний?
Приязно всміхнуся квіточці у житі,
Хмарам білосніжним я пошлю привіт,
Обізветься птаха піснею з блакиті,
Ніби Мати-Лада шле свій заповіт:
«Не питай про теє хто напою хоче,
А брини струмочком радості завжди,
Тому хто підійде, ти промиєш очі
І даси ковтнути чистої води,
Бо ніхто не буде пити без потреби,
Прохолода змочить спраглії вуста,
Хто піде шукати,  с а м   прийде до тебе,-
Ось така одвічна істина проста».

АЛЛА СТЕПАНЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар